Torsdag och tenta dax

Idag var dagen med stort T. Ojojoj va man var laddad för tentan jag blev väckt kl  6.30 utav mina föräldrar. Tur att jag har dom för jag var inte riktigt med på att vara vaken redan kl 6.30. Jag hällde i mig en stor kopp kaffe, rastade Ronja. Jag fick ett samtal precis innan jag skulle åka. Det var Therese (direkt undrade jag om jag var försenad eller nått). Suss hade ingen Läroplan och dom undrade om jag hade en extra som hon kunde låna. Självklart hade jag det så jag packade ner den sen bar det av till skolan. Jag var där med gott om tid över för en gång skull.

Tentan hade fenomenet "Trädgård" puh vilket enkelt ämne. Jag fick direkt en massa idéer så nu var det bara att börja skriva. Det var en hel del som jag skulle få ner på pappret och jag kände redan efter 3 sidor att jag började få kramp i handleden. Men man skrev på det blev lite mer än 5 sidor sen var jag nöjd m.ed innehållet.

När jag kom hem så var jag väldigt trött men jag hämtade Ronja sen åkte jag hem till mina föräldrar för att berätta hur det gick. Mamma var inte hemma så jag la mig på soffan en stund. Sen blev jag kvar på kvällsmat. Jag fick även hjälpa pappa att fixa Sebbes dator för den hade drabbats av en massa virus. Bra som man är så hittade man dem och kunde radera dem efter ett par timmar. Nu så står mina föräldars dator på och söker efter om det finns några virus i den. Jag ska dit imorgon och fortsätta plus att jag ska rasta deras hundar. De ska till ett stort bad i Örebro för att ha en heldag där. Bäst att passa på när kidsen har höstlov.

Nu så ska jag däcka i soffan för jag är helt slut.

SEE YA
Tessan
2009-10-30 @ 09:15:43
URL: http://studernademamman.blogg.se/

Haha! Du kommer alltid tro att du har försovit dej när jag ringer...undra om det är bra eller dåligt?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0