Bilder!!

Jag har inte mycket att säga just nu så här kommer lite bilder så länge.



Här har vi Optimaal "Thea" "Malen" kärt barn har många namn men jag håller mig till Thea hon är för fin för att vara en mal Sorry G men din häst är alldeles för vacker.



Ronja i ny sovstil tyvärr så vaknar hon ofta till när man fotar.



Ronja sovandes i sin nyskapade koja



Charmtrollen "Duke" och "Sixten" ute i hagen



Emma och "Duke" i paddocken i det fina soiskenet



Ronja sovandes igen matten lilla charmis



Ronja försökte äta upp en fluga som fastnat mellan glasen i fönstret



Ronja test ligger T son Simons säng.



Jag satt ute på altanen och njöät och passade på att fota de vackra utemöblerna som jag målade i somras.



Jag avslutar bild kavalkaden med en sovbild på Ronja jag tror att hon vilar sig i form för på tisdag så kör agilityn igång igen.

Det va allt för idag

SEE YA!!
jessica
2010-04-23 @ 09:44:18
URL: http://jessiisplace.blogspot.com

de är alltid trevligt me lite bilder!

Emma Palmqvist
2010-04-29 @ 19:25:38
URL: http://fotopiruette.bloggsida.se/

Vilka fina bilder på Duke & Sixten :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0