Fredag!!!

Den här dagen har bara försvunnit men det kan kanske bero på att jag sov till kl 11 och att klockan bara är strax efter 17 just nu. Men det känns som att det är dags att sova nu. Vad har jag gjort idag då ehhh inte nått alls jag bara varit framför datorn hela dagen.

Ikväll ska jag slå på stort och köpa mat det blir kebabrulle världens godaste det tycker både jag och Ronja(hon får smaka av köttet).

Nä nu blir det inte nått mer skrivande idag.

Jag vill gratulera Therese och hennes familj till nya lägenheten. De skrev kontrakt idag så den 1/5 blir de mina nya grannar:) Superkul!!!

SEE YA!!!
Tessan
2010-01-29 @ 17:28:53
URL: http://studerandemamman.blogg.se/

Tack vännen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0