!!!

Precis vad jag tycker just nu det finns liksom inget som är värt att skrivas om jag tycker mest att jag bara är. Allt jag gör är att städa och rasta hundar och sover. Ute är det skit väder och iskallt inte något som jag gillar. Det positiva är att min rastlöshet är borta tack gode gud för det. Livet är för kort för grubblas bort. Det som jag grubblat över har jag fått prata av mig om det är nog därför det känns bättre nu plus att jag har kommit på en lösning ifall det inträffar vilket jag inte riktigt vill men jag styr ju inte över framtiden.

I fredags hade jag besök av bästaste Malin. Vi är klasskamrater på lärarprogrammet. Det va supertrevligt och jätteroligt att hon kom och hälsade på. Vi pratade om allt mellan himmel och jord men mest vart det om hundarna och skolan. Nästa gång är det min tur att komma till henne. Vi pratade också om vi skulle ha en tjejmiddag här framöver. Det tycker jag är en superbra ide det är alltid kul att träffa kompisarna.

Idag har jag varit hemma i lägenheten på eftermiddagen. Jenny kom över och va lite sällskap en stund. Så idag har jag dammsugit och torkat golv och torkat av spisen och diskbänken, jag har även fixat fint i sovrummet. Imorgon ska jag tillbaka dit och fortsätta men då blir det mest en massa småplock. Jag ska även fixa mer här i villan speciellt med städningen. Jag har fixat det mesta på nedervåningen så nu blir det övervåningens tur. Jag ska även fixa i källaren där det ser allmänt förjävligt ut. Poolen måste jag väl snart tömma på vatten så som det regnar suck jag hoppas att det blir lite bättre väder så man kan ta och dammsuga ur poolen.

På torsdag sticker jag nämligen iväg på roadtrip till Skåne närmare bestämt Österlen och Simrishamn jag ska hälsa på en kompis som bor där. Jag har inte varit där på 2 år nu vilket är alldeles för länge sen. Ronja och Wixan ska vara hemma hos Therese med familj och Maya ska vara hemma hos brorsans kompis L. Virre och Tiger ska jag fixa vakt till bara. Huset och poolen får vara tills jag kommer hem. Jag kommer vara borta torsdag till söndag så det blir inte supermånga dagar men det ska bli jättekul att komma bort en stund. Antagligen kommer mina föräldrar och syskon också hem till helgen men det är inte 100 % säkert allt beror på vädret. Jag hoppas att de stannar lite längre ute på sjön. Dom förtjänar lite vila från verkligheten fast jag ska inte ljuga jag sakar dom massor. Det här huset är inte gjort för att en person ska bo här ensammen. Jag älskar det här huset men jag skulle inte vilja bo här ensam men jag skulle vilja bo här tillsammans med nån. Så snart kanske man flyttar hem till lilla lägenheten igen.

Nä nu ska jag ta och fortsätta kolla på tv och filmen som går där som heter "Tin man" eller det är ingen film det är en miniserie i tre delar och är en uppföljning av Trollkarlen från Oz

SEE YA!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0