Jag lever...

...men jag har haft så mycket denna vecka att jag helt enkelt inte har orkat blogga. Jag ska bättra mig och senare idag om jag hinner så ska har lägga upp lite bilder från veckan som varit. Just nu ska jag skriva en skoluppgift innan jag gör någonting annat. Jag känner mig just nu lite stressad över att jag inte ska hinna eller orka göra det som förväntas av mig. Nja jag ska inte ljuga jag är väldigt stressad över skolan. Jag har jobbat 3 dagar denna vecka och det har fått mig ur balans jag känner att jag har tappat fokus på skolan. Jag önskar att det inte va så men så mycket tid tar skolan upp för mig. Jag måste lägga allt krut på skolan sen får jag ta det andra sen. Agilityn är ju bara några timmar per kväll så det går bra att planera in. Hästarna har jag flera ggr fått hoppa över för att jag inte har tid. Jag vill så mycket mer men jag vet inte hur jag ska hinna och orka. Jag vill umgås mer med mina vänner som jag utanför skolan, hundklubben och stallet men när ska jag hinna det egentligen??

Nä nu ska har skriva skolarbetet klart så att jag kanske hinner andas innan jag börjar med nästa skolarbete.

SEE YA!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0