16 April-2011

Dags att börja blogga igen kanske det har hänt en hel del sen jag sist bloggade. Wotis har kommit hem och jag håller på att få upp han i både kondition och hull igen. Han står på Eneby ett litet stall med 5 hästar just nu men som har plats för 7 hästar.
Dagens händelser
Har haft en alldeles toppen dag i stallet tillsammans med Wotis och Ronja. Wotis och jag har varit på en 1 timmes uteritt där vi träffade på både bilar, traktorer, harar och en industri-vedklyv som gick för fullt och han va hur lugn som helst. Efter det så fick han en schamponering det behövdes efter en vinter med täcken och sen fäller han all vinterpäls nu också. Sen när stallet va klart så åkte jag och Ronja till Gärdtre och träffade Jessica och Alexandra som Ronja tycker jättemycket om. Ronja gillar att åka till Gärdtre och busa bäst att passa på när systrarna är hemma. Snart ska vi tillbaka till stallet och ge hästapållarna lite kvällsmat.
Emma
2011-04-17 @ 19:52:40
URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Va roligt att du börjat blogga igen :=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0