Önskelista!!

Jag måste skaffa ett nytt svart träns samt ett brunt eftersom att lädret i de har börjar bli dåligt samt att ett har lite smått börjat att spricka på en del ställen. Dessa träns finns på önskelistan.

Detta heter Asteria jag gillar detaljerna och hakarna på sidostyckena gör att det ser mer stilrent ut

Detta träns heter Wilford och även där finns det hakar på sidostyckena och det som lockar med detta träns är det svängda nackstycket samt pannbandet. Detta vill jag ha i svart ev i såfall.

Detta kallas Ashford och det som jag gillar med detta är remontnosgrimman eftersom att det liknar Dyon's nosgrimma. Nackdel det är mässingfärgade detaljer.

Denna kommer jag inte på namnet på just nu men jag gillar helheten på detta träns helt enkelt.

Gemensamt för dessa träns är hakarna på sidostyckena och till tränsen så vill jag ha Dyon's tyglar jag bara älskar den speciellt formade tygelstoppen.

Until next time
XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0