Hovbilder!!

Jag har ju inte visat er hur Wotis hovar såg ut direkt efter verkningen förra veckan som jag lovade. Men nu kommer dom iaf. Kommentera gärna om ni har nått som ni undrar eller era tankar i största allmänhet angående barfotahovar.
Äntligen börjar hans traktstöd räta upp sig även på framhovarna. Trakterna är fortfarande för höga, trånga och understuckna. Men fine Wotis är nöjd så jag får backa och vara nöjd också. Det som gör mig extra nöjd är att han inte har nån strålröta i framhovarna. Bakhovarna tycker jag nog fortfarande har lite röta men han är inte öm så det kanske inte är nått där. I övrigt så är nog hovarna riktigt fina och så fort det nya tajtare hovväggen växt ner så kommer lamellen på framhovarna vara mycket kortare precis som på bak. Han har verkat sig lite själv på bak men inget större bara att det ser fult ut det växer snart bort. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0