Shoppingrunda nästa!!

Nu ska jag iväg med min mamma och syster på lite shopping. Det kommer inte bli några hästgrejer men hinner jag så ska jag till Granngården och shoppa spånpellets. Alltid ska det vara nått man behöver från Granngården även om jag aldrig skulle köpa nått av deras färdiga kraftfoder och följa foderanvisningarna. Färdig pellets innehåller alldeles för mycket skräp. Betfor är rena sockerbomben och det kan jag heller inte ge till Wotis. Det borde inte nån annan heller om man inte anstränger sig för att tvätta bort melassen när den svällt klart. Nä just nu så blandar jag ut tillskotten i 3dl kli och vatten men jag letar fortfarande efter nått annat att ge istället då kli inte är bra heller.
 
Tips om vad man kan ge istället mottages tacksamt!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0