Motivation!!

Hur gör ni för att hålla er motiverade??

Jag har totalt tappat motivationen till näst intill allt. Jag behöver nått kul här i livet allt känns bara så meningslöst och tråkigt. Jag behöver en morot nått som får det att bli kul nått som lockar mig till att kämpa. Att höra att det bara är att rycka upp sig hjälper inte så säg inte det till mig. Att höra att det är ju bara att äta mindre så går du ner i vikt hjälper inte heller jag har ätstörning och när jag mår dåligt så tappar jag kontrollen. Allt är just nu jobbigt och jag behöver hitta motivation till att göra nått efter jobbet. Typ en PT som inte lämnar mig i sticket utan stannat no matter what en stöttepelare som kan hålla mig sällskap som fattar mitt problem.
Klara
2014-02-26 @ 22:33:40
URL: http://klaraf.blogg.se

Kanske inte har så mycket med motivation att göra men när jag känner mig nere så sätter jag mig i hagen och bara är tillsammans med hästarna, finns inget som får mig att må så bra :)

Svar: Jag har satt mig inne i boxen, hagen och även bara i stallet och varit där. Jag har kommit närmare min häst under den här tiden. Han är så go och jag vill vara nära honom. Det blir bättre och bättre med motivationen just nu är det mest hantering från marken och lite ridning. Jag tycker att ridningen är det minst viktiga faktiskt :D
Camilla

Klara
2014-02-27 @ 15:13:46
URL: http://klaraf.blogg.se

Precis så känner jag med, speciellt nu när Liesma inte kommer ridas mer så har jag märkt hur mycket bättre relation vi fått av att inte rida :)

Svar: Finns så mycket man kan göra med sin häst förutom att bara rida omkring på den :D
Camilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0