Nytt träns!!

Äntligen har det kommit :-D


Wotis fick ha tränset under tiden jag fixade till honom. Han spanar såklart in att jag gör allt på rätt sätt. Världens goaste häst som jag inte behöver grimma på länge går att leda honom med grimskaftet runt halsen lika bra.
Erika Pettersson
2014-02-23 @ 11:45:52
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Tänk om Raski vore så lätt o leda. ;)
Då skulle hon smita på 2 sekunder, den ponnyn ser allt sina chanser. :P

Svar: Han var så förut faktiskt då var det jag som åkte efter honom som en liten trasa. Nu hämtar jag båda hästarna i hagen med endast grimskaft runt deras halsar och de lyssnar hur fint som helst. Det började med att det var halt en dag och jag ville inte störa deras balans när de skulle gå in genom att ha grimskaftet i grimman. De uppskattade helt klart det och nu tar jag dom med grimskaftet runt halsen varenda dag jag tar in.
Camilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0