Suck!!

Vet inte vad Wotis pysslat med i natt men han hade iaf skitit i hans hönät som är ett Caisas smhn optimal. Det är en påse undertill vilket betydde att det bara var att ta ner hela nätet och tömma ur och lägga i blöt och sen skura upp. SUCK!! Sen är det en hovböld på gång så han fick lite ompyssling innan hovbootsen åkte på fram. Det gick bra att gå med bootsen så de får han ha ett par dagar. Jag hittade vart den troligen är så jag rensade och hade sen på div. rengöring innan jag avslutade med att trycka dit jodopax dränkt bomull innan vetflex åkte på innanför hovbootset. Självklart har han hovboots på båda benparet. Jag avslutade med att se hur han gick och det var mycket bättre. Tur att man känner sin häst och ser att nått är fel bara på små saker.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0