Tvättat bil!!

Idag blev det inte mycket tid i stallet närmare bestämt under en timme. Väl där så träffade jag knappt Wotis. Jag tog in hö, mockade, fyllde vatten(passade även på att drälla ner halva golvet med vatten också) kokade thé vatten och fyllde hönät. Sen hällde jag krubbskrammel och thé i deras krubbor precis innan jag hämtade in busarna. De leddes in med enbart grimskaftet runt halsen som jag brukar göra och väl inne så kollade jag att Wotis mådde bra och inte hade några sår innan han fick gå in i boxen. Jag gasade vidare hem till brorsan där jag skulle bli bjuden på mat.

Innan jag hamnade i stallet så spolade jag av och putsade av bilen imorgon ska den nämligen besiktas. Vi får se hur det går!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0