Hemmagjord thermobar!!!

Idag hade jag äntligen både tid och ork att göra någonting som jag velat göra länge men ryggvärk, sjukdom och tidsbrist och framförallt ork har saknats på sista tiden. Nu är jag visseligen fortfarande förkyld men allt annat är okej nu så jag bara kände attjag måste göra detta. Det jag gjorde var att jag isolerade ett vattenkar med frigolit så att hästarna kan ha vatten ute trots minusgrader. 
Våra hästar är rätt skötsamma så jag har inte täckt in frigoliten med trä utan den står bara på en pall och vattenkaret går att lyfta ur. Inte så krångligt att göra men när man inte mår bra så blir allt bara jobbigt. Carolina har redan godkänt den genom att dricka ur den så det känns toppen. 
Erika Pettersson
2014-01-12 @ 17:36:55
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Smart^^ :)
Hoppas den funkar bra nu.

Svar: I natt var det typ -10 grader och det var bara att krossa en liten ishinna. Jag hade inte i så jättemycket vatten igår så idag hällde jag i mer. Med andra ord så funkade den superbra.
Camilla

Erika
2014-01-12 @ 20:24:44
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

De är ju toppen :)

Svar: Ja verkligen!!
Camilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Camillasss

Bloggen om mig och min ridtravare Wotis!!

RSS 2.0